Som vanligt....

Ja som vanligt så är jag sämst på det här med bloggning, men jag ska försöka rycka upp mig :P

Iaf så har jag och Tindra vart ute på vår första "tävling'' en Pay and Cross på karlslund, Tindra skötte sig verkligen toppen och hoppade allt jätte bra, nu är det bara jag som ska hitta tillbaka igen och fortsätta utveckla mig så jag blir bättre, sitter mest och flaxar runt haha :P

Vi hoppade bara 60 cm men tycker det räckte när det var första gången vi provade på det :P Vi skulle ha åkt upp till Runsten nu i söndags men vädret gjorde så att dom var tvunga att flytta tävlingen till en dag då jag inte kunde så vi fick ställa in det tyvärr :(



I morgon kväll ska vi åka iväg på en hoppträning i Lokes gamla stall :D får hoppas det går bra och att tindra är på rätt humör :P 

 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0