I väntans tider..

Åh precis så det är, väntar på ett paket, har alltid viljat haft en hjälmkamera som man kan ha när man rider, och vart tipsad av Jasmines sambo om en sida där man kan fynda saker jäääätte billigt och ibland tillomed fraktfritt, och det var just det jag gjorde, så hoppas den funkar bra och jag blir nöjd, jag väntar iaf spänt här hemma! 
Det ända negativa är väl att det är väldigt lång leveranstid men fick även fakturan på bra tid, så jag hinner nog få kamran innan jag måste betala fakturan och det känns faktiskt tryggare, vill helst inte betala nåt i förskott! 


Ända jag behöver köpa till är ett litet minneskort, men det vet jag vart jag kan hitta billigt!! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0