Tyst här..

Jaa ganska tyst på bloggfronten just nu, men har inte vart i stallet, och så har jag leva hemma sjuk i 2 dar, men i morgon åker jag till praktiken igen och så blir det stallet efteråt :D får se om någon är där så jag får sällskap ut annars så fixar jag nog bara stallsysslorna :) 
På söndag ska jag prova rida en annan häst så ska vi se om jag skulle kunna hjälpa till med henne oxå :D hon är iaf sjukt fin!!! 

I helgen s var vart jag hembjuden av Tindras ägare på poker kväll, hur kul som helst och jag ägde på poker hehe söndagen låg vi bara och spela tv spel haha i vår ska vi ha en tvspels vecka så det ser jag fram emot :D 


 

Vad skulle ni vilka läsa om? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0