Tindra <3

Tänkte presentera nya hästen i mitt liv lite snabbt, hon är min medryttarhäst och hon har en toppen ägare så det funkar kanon :D 

Tindra som fröken heter är ett korsningssto mellan Nordsvenks bruks o Fransk travare, vilket jag tycker utmärker henne mest!  Född 2000 så 15 år alltså :) 
Hon har inte gjort så väldigt mycket i sitt liv, men innan jag började rida henne hade hon gått felfri 50/60 cm iaf ;) nu har hon hoppat felfri 70 utan problem med mig! 
Men det är en dam med mycket humör men otroligt arbetsvillig och försöker alltid göra sitt bästa, hon är otroligt härlig att rida, men samtidigt en aningens speciell men sen är hon ju ett sto oxå :P 

Just nu rider vi för det mesta i skogen, då jag inte har drag på min bil, och stallet har ingen egen paddock tyvärr :( skulle vara så skönt att ha en ridbana så man kan trimma ordentligt, hon kopplar inte av riktigt ute i skogen utan studsar runt för det kan ju finnas nåt farligt bakom varje sten :P 

Jag hoppas att vi båda får hålla oss friska och hela så kanske vi kan komma ut på nån p&j i sommar och kanske till o med en liten starfältävlan, det hoppas jag på iaf ;-)  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0