Mitt liv mitt val!

Var på sjukhuset idag, för att kolla när jag hade möte där, jag ska nämligen göra en gastric bypass operation pga min övervikt, Jag känner mig faktiskt nervös över den operationen, just pga att livet kommer förändras så efter den, men jag får tänka att det är ju för en *god* sak, jag kommer förhoppningsvis må bättre efteråt, bli mer motiverad till att träna hårdare då man faktiskt kommer se en förändring!

Jag har tänkt så mkt fram och tillbaka på detta beslut under ett par år, både positiva och negativa saker som har med operationen att göra, och känner att jag måste göra den, elr rättare sagt jag vill göra den, även fast jag kommer få dety sjukt jobbigt första tiden efteråt, med att ställa om sig till ett helt ny livsstiil!

Men det kommer nog löna sig i framtiden, har pratat med en del som gjort operationen och dom har vart toppen nöjda! 

Jag ska kämpa, kämpa som jag aldrig gjort förr, jag ska klara detta, jag ska uppnå mitt mål för jag vill inte leva detta liv längre!!

Vi får kämpa mot våra extra kilon tillsammans hehe <3

Kommentarer
Postat av: Isabelle Johansson

Min mamma gjorde de för 20 år sen hon mår bättre!

2015-01-19 @ 08:48:03
URL: http://isabellejohansson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0