Måste skärpa mig nu

Funderar på att blogga lite igen, det har hänt en del sedan jag skrev här sist, Både Loke o Göran är i himlen, men det får ni läsa om senare i separata inläg :( <3

Jag kommer få hjälp av en kompis som heter Isabelle med en ny enklare och förhoppningsvis en lite stilrenare design, är inte nöjd med den jag har tyvärr, den är ju inte direkt aktuell efter allt som hänt :(

Isabelles blogg kan ni läsa HÄÄR !!

Har lite inlägg som ska komma upp nu som berättar lite vad som hänt sen sist!

*Loke

*Göran

*Tindra


De är väl tre punkter jag kommer ta upp först, så om nu någon slänger in ett öga här efter all denna tid, så får ni jätte gärna önska inlägg elr ge förslag på inlägg jag skulle kunna skriva om :)

Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0