Hoppsan

Jag vet, jag är sämst på att blogga, men när det är så få som läser och i princip inga kommentarer kommer så tappar man intresset vääääldigt fort!! 

Idag var jag iaf ut i skogen med Tindra, hon var mega pigg, och idag fick hon bara galoppera i vänster galopp så vi hade en diskussion i början men sen släppte det lite och jag fick henne att fatta rätt galopp ett par gånger och då fick hon mycket beröm, ( allt började med att i söndags glömde hon totalt bort hur man galopperade i vänster galopp, hur jag än gjorde så trotsade hon) så nu får vi stärka den galoppen och välja den framför höger :P 
Jaja hoppas hon kan stärka sig mer och få mer muskler så hon orkar bära upp sig bättre så kommer allt bli lite lättare :) 

Jag är iaf nöjd med turen idag :D 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0