Tråk dag

Ja idag har det inte hänt mycket inte, går på någon aktivitet via arbetsförmedlingen som ska hjälpa en att hitta ett jobb, ja inte för att vi hittar något jobb, vi sitter mest och rullar tummarna då deras internet bara funkar ibland hahah sämst!!
Idag var jag bara förbi stallet en snabbis och tog in Loke så han fick stå inne och vila ett par timmar, tror det var välbehövliggt, Jennifer min medryttare har honom idag så hon var där och red och släppte ut honom och så :P 

Ja nu sitter jag i soffan och fortsätter och rullar tummarna haha, hade tänkt baka chokladbollar, så var och handla lite kakao när jag var i stan i förmiddags, men nu insåg jag att jag ju inte har nåt pärlsocker, så får väl köpa det i morgon och baka dom i morgon istället haha!

 ja finns inte mycket mer att säga :P kom igen och säg vad ni vill läsa om ;-) Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0