Feber

Ja, i förrgår hittade jag Loke extremt hängig och då tempade jag honom och han hade 39.6 i feber :( han mådde verkligen pyton, varm i tre av 4 hovar, så alla varma hovar fick våtvarmtomslag över natten, sen när jag kom efter lunch dan efter så var han hyper och verkade helt frisk, :D tempade även så och då hade han 37.8 så det har super skönt, såg inget kladd i bandaget, jag antar att det har en hovböld då han var ganska öm i en bakhov, men tror den kom ut av sig själv i hagen och att jag upptäckte febern precis bör den släppt, elr jag hoppas det iaf haha 
Idag så tempade jag honom igen strax efter lunch och då hade han 37.6 så kändes ännu bättre och han verkade pigg och glad, ingen värme i nån hov, så är allt som det ska i morgon efter lunch tar vi nog oss en kort tur ut :D hoppas och håller tummarna!! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0