Denna dag

Idag har den inte hänt mkt inte, vaknade ganska tidigt, gick då upp och åt frukost och kollade lite på tv, sen skickade ja iväg lite mail, och sökte några jobb, sen har ja sedan dess städat lite halvdant här hemma, men mkt bättre vart det, nu ser man att jag har en diskbänk och inte ett diskberg xD

Vart inge stall idag, min defodervärd har honom idag :D
Jag är faktiskt mkt nöjd med henne, hon smsar varje måndag och säger vilka dagar hon kan och vill ta honom, och borstar av skydd efter användning och ja mer noga än vad ja är xD och det gillar jag skarpt :D får hoppas det fortsätter på det viset :D

Nu sitter jag och väntar på att Ida ska komma hit, vet inte vad vi ska hitta på ikväll men nåt roligt blire väl xD, sen kl 8 i morgon Lördag så ska vi vara i stallet för att påbörja städhelgen ;D ;D

PUSSSSSS

HAHA Julia och Loke <3<3

Kommentarer
Postat av: Julia

AHAH OMG VAD FUL hahahahaha!!! men man blir ju glad av att rida honom såå.. hahh

2012-09-02 @ 19:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0