Dag 2: Min första hästkärlek!

CASANDRA

Hon vart helt klart min SOULMATE, helt sjukt hur mkt en häst kan betyda!

Cassie var ett borkfärgat sto som stog på Kvinnersta skolan under tiden jag gick där, redan när jag såg henne på långt långt håll i hagen var jag fast!

Hon hade världens underbaraste psyke, helt klart min typ av häst, lagom modell, lagom storlek, lagom galen, och GUL, kunde det bli bättre?

Varje lektion i ridstallet red jag henne, för det mesta alltid med ett stort leende på läpparna ^^ Hon var bara bäst!

sitter med gråten i halsen när ja skriver detta, saknar henne så otroligt mkt, hon fattas mig sjukt mkt, en stor del av mig dog tillsammans med henne!

Cassie togs bort 2008 pga ryggproblem och spatt 17 år gammal, den dagen var nog den värsta i hela mitt liv, var som att hela livet rasade ihop den dan, som sagt en stor del av mig dog den dagen!

Cassie kommer alltid ha en stor plats i mitt hjärta, tänker på henne varje dag, och kan knappt hålla tillbaka tårarna när nåt påminner om henne!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0