Dag 1: 10 Fakta om mig!

1. Jag älskar får xD dom är så underbara!

2. Jag har hållt på med hästar sen jag var 2 år gammal, och har aldrig funderat på att helt sluta.

3 Lärde mig rida på ett stort Engelskt fullblod, han red ja ända tills hans bortgång 2007, han lärde mig sjukt mkt!

4. Jag har haft en hel del medryttarhästar och foderhästar genom tiderna och två egna :)

5. Min absolut största yrkesdröm är att få jobba som veterinär!

6. Min andra dröm är att någon gång få rida in i Globen, tänk vad häftigt!

7. Jag har aldrig brutit ett ben, elr opererat mig!

8. Jag älskar att köra Fyrhjuling.

9. jag är moster till 7 barn xD

10. Jag ÄLSKAR borkfärgade hästar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0