Today was a happy day <3

Ja min dag började med att ja vaknade runt kl 10, satt framför datorn en stund, sen såå tog jag tag i mitt CV och Perosnliga Brav såå fick  ihop dom så dom är klara, skickade även iväg en ansökan på ett jobb, såå får hoppas dom nappar :D
jag och min lilla iller drog sen viadre mot stallet, där vi först fixade allt till Loke, sen så gjorde vi rent i foderrummet och där vi  har höt då det ska komma in ett par storbalar till i morgon :D
Rent och fint såå tog vi in lilla charlyn, och gjorde iordningen henne för en ridtur, ida hoppade upp utan problem och jag gick bredvid med grimskaft, gick en bra bit på rakbanan bakom stallet utan problem.. :D duktig bäbishäst!!
tog in resten av hästarna och ja fixade även vattnet till Lokes hage, gjorde iordning honom för att sedan bege sog ut i skogen tillsammans med Ida som red Wanessa :D jätte kul var det... var riktigt länge sen ja red nu såå det var riktigt kul, och Loke skötte sig super, han var dock supperladdad och ganska stark, red på hacket..
tog även ett par skutt, och han vart jätte glad över att få hoppa, samma gamla loke igen :D då vart ja glad :`D
nu sitter ja här, och bara har tråkigt xD
I morgon  åker vi ett gäng på 5 pers till Bodaborg :D kommer bli awesoome!!!
Gammal arkivbild



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0