Now and Then

ja igår var vi ju på hoppträning med Token, gick väl ganska bra, vill bara få honom och sluta stanna till lite innan hindrena sen hoppa, några förslag på hur man kan träna på sånt :P men annars såg det jätte fint ut, Loke skötte sig bra, men det var sjuuukt varmt innne i ridhuset och han har redan börjat satt vinterpäls, såå det är väl tur att tävlingen på söndag är utomhus XD såå han orkar lite mer, ja brukar ju inte vilja klippa honom för tidigt dåå ja inte vill att han ska ha täcke på sig redan nu liksom :(
Idag såå ska jag ut på en liten lättare barbacka tur tillsammans med Ida och Charlyn, kan ju tänka mig att han har en del träningsvärk den lilla herren hahah :P sen ska jag kolla upp hans ganascher, då han har vart lite svullen där i ett par dagar :( även precis bakom ganascherna oxå, men det vart bättre när han fick lite hö ute på morgonen, han har sååå jätte dåligt med gräs i sin hage såå han får antagligen anstränga sig såå mkt för att kunna beta i sig lite gräs :/
Såå får hoppas på att det är bättre, han beter sig ju inte konstigt elr såå, vet inte varför det blivit såå just nu, för han har inte haft såå förrut :S
aaaja , emn nu ska jag iaf börja göra i ordning mig, sen drar ja till stallet, kanske cyklar idag (om det inte blåser storm förstås ) hahah nej neje ja är inte alls lat XD
Roger <3

Kommentarer
Postat av: Sandra Awsome Olausson

Sv: Ja verkligen! Det är så sjuk att det finns människor med absolut ingen respekt eller hänsyn till våra vackra djur!



Frän fågel btw :D

2011-09-15 @ 18:10:50
URL: http://ourgoodlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0