Dag 7

Min bakgrund

Ja vad ska man skriva här, ja är väl uppväxt med hästar, ja tror min syster köpte sin häst när jag var runt 2 år elr nåt :P och på den vägen är det haha :D ja red till och börja med på hagaby ridskola där red ja ponny, bla Mariana, Charm, ronja ja många fler underbar hästar :D
sen när ja fick byta grupp heöla tiden för att det vart för lätt i nybörjargrupperna såå fick ja börja på karlsunds ridskola och då på storhäst, där lärde jag mig mkt, och fick såå klart en favorit vid namn Nicassius :D underbarare häst får man leta efter, saknar han såå grymt, han klarade inte av ridskole livet, och vart halt till och från och tog senare bort, otroligt saknad är han, red sen även mkt på Pitou en speciell dam, men mkt underbar att rida :D
sen har ja ju ridit sjukt många andra hästar där med som oxå har vart underbar, men det är nog dom två som jag fastnade mest för :D
sen red ja mkt hemma på alla hästarna runt om mig, både i det stallet ja höll till mest i och även i grannstallet :D
ja det är väl det lite snabbt uppradat xD
Nicassius bebisen <3<3 underbara saknade häst, älskar dig<3<3

Kommentarer
Postat av: Sandra Awsome olausson

Åh! Mariana var min favorit :D

2011-09-16 @ 07:22:36
URL: http://ourgoodlife.blogg.se/
Postat av: Bea - Tävlingsryttare

sv; Jaa haha jag kan inte bestämma mig riktigt om jag gillar det eller inte xD Men jag troooor att det blir en hiss! :D

2011-09-16 @ 14:14:38
URL: http://besah.blogg.se/
Postat av: Mimmi :)

var ronja en fux med en stjärn och typ 3 stumpor? :P

Tyckte också Pitou var bra :)

2011-09-17 @ 00:03:55
Postat av: camilla

Mimmi: Nej Ronja var en Fjording :P som stod på hagaby :P

2011-09-17 @ 21:05:52
URL: http://milleruddan.blogg.se/
Postat av: Mimmi

aha okej ;)

2011-09-18 @ 13:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0