Dag 1

Presentation av mig + 3 ord som beskriver mig
Ja jag är då en 21 årig tjej som bor en liten bit utan för Örebro :D jag har hållt på med hästar såå länge jag kan minnas, min syster köpte sin första häst när jag var 2 år gammal, såå det var väl dåå det började :P såå jag har alltid haft ett stort brinnande intresse för djur :D dock finns det två sorters djur ja inte klarar av och det är Kor och spindlar XD
Jag fick min första egna häst när jag fyllde 14 ( Olivia ) :D som jag fick äran att äga i ca 2 år innan hon oturligt nog fick  vandra vidare till dom evigt gröna ängarna :`(
innan dess har jag haft en foderhäst vid namn Hallåsens Arosa som var korsning mellan Halvblod/varmblod, världen underbaraste häst :P tyvärr gick hon inte igenom vet besiktiningen så inget köp vart det :(
sen red jag väldigt ofta min systers Fullblod, som lärde mig sååå sjukt otroligt mkt, han kommer föraalltid ha en väldigt speciell plats i mitt hjärta i alla fall, <3 han fick somna in 2007 hela 26 år gammal :D
har sedan dess haft många olika "medryttarhästar" Randi, Ramåna, Gubben och Monique <3
Jag gick  även en treårig gymnasie utbildning på Kvinnersta inrk Hästhållning, tre speciella men lärorika år XD
2006-2009= bästa hästklassen XD
när ajg tog studenten därifrån fick jag ju även med mig en häst, som ni förhoppnigsvis är väl bekanta med, XD
och det är ju såklart Loke, han och jag var som handen i handsken i skolan och dom ville så gärna att ja skulle köpa honom och såå vart det, nu på senare tid såå har väl den glöden mer elr mindre försvunnit tråkigt nog, men jag hoppas på att hitta den igen, för att vi har ju förhoppningsviss ett par år till tillsammans XD
jag har även ett havlt Zoo hemma i mitt rum, då jag har både akvarium, Iller och katt i min ägo hihi!!
det var väl "lite" om mig, undrar ni nåt annat såå KOMMENTERA :D :D
Jahop så var det där med 3 ord :P det första får väl bli Envis, flummig och pålitlig
( då jag för det mesta ALLTID håller det jag lovat ;P )






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0