Sooo Awesooome!!

igår, lördag, så hade jag inget att göra så  då tog jag cykeln och Göran med mig till stallet, för att dels ge Ida pengar för ett träns men även fördriva tiden lite, slutade med att jag fotade Emma o ida en stund i paddocken, vi tre är ju grymt seriösa haha , började seriöst i dressyr, emn sen är vi ju som vi är haha, så slutade med att ida hoppade i dressyr sadel och jag höjde upp hindret till Emma till 1 meter, vilken dom klarade galant, hade inte trott nåt annat :D

sen så vart det ju helt plötsligt vattenkrig, oj då jag som började visst XD var ju inte meningen att skvätta så mkt, men men roligt fick vi till slut, cyklade sen hem alla tre väldigt blöta XD!!


idag vart det en uteritt tillsammans men Emma som red den små halvt galna ponnyn Merlin ;D <3<3
, kände att det vart väldigt seriöst idag med, men roligt var det iaf hihi,  vi överlevde ännu en dag om man säger såå!!''



Emma o Ida är nog världens underbaraste människor jag har träffat, man har alltid såå sjukt roligt när man är med dom :D,  Ni är bäst!!
Emma är ja sä jä**la glad att ja träffat, hon är ju som sagt bara så helt underbar på alla sätt!! 
Ida är jag oxå sjukt glad över att fått lära känna, man har alltid  så roligt med henne!!
<3<3<3<3


 Loke o Merlin :D <3<3

Kommentarer
Postat av: Emma, ryttare & fotograf

Du är bäst :* <3

2011-05-08 @ 19:05:48
URL: http://mackvack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0