Westernsadel

Ja igår såå var vi ju i Sala för att hämta en westernsadel jag köpte såå i morse när jag var iväg för att släppa ut alla hästarna såå provade jag den på honom har dock inte hunnit suttit i den än på honom :( men tror den satt helt okej på honom, skit svårt när det gäller wetsernsadel, vet ju inte exakt hur dom ska ligga heller, men sen så tänkte jag ju att jag ska ju inte rida i den sadeln dagligen, såå såå mkt kan det ju inte skada om den ligger lite fel :S

längtar tills jag får rida i den hahaha XD fick även med två st bröstor i olika nyanser av brunt, och ett ljusbrunt wetsrnträns, men enliggt mig själv såå tycker jag nog att mitt träns som ja har sedan tidigare är snyggare i färgen dåå den är mkt mörkare, inte såå jätte förtjust i för ljus brun färg XD

måste även köpa en kortare gjord då gjorden som följde med var för lång :(

haha tycker han ser 30 ggr större ut i den här ssadeln XD

Sorry för spånrumpan XD men orkade inte borsta av honom innan  XD

Vad Tycks???


Kommentarer
Postat av: Emma, ryttare & fotograf

ÄLSKA! :D

2011-06-24 @ 14:39:55
URL: http://byall.blogg.se/
Postat av: Emma, ryttare & fotograf

Sv: jaa, STRUMPOOOR! :D Satt och sa så på Skype, båda Julia & LO tyckte jag var helt störd XD

2011-06-25 @ 19:52:20
URL: http://byall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0