svårt det här med rubrik

jag har inte haft någon idè på vad jag ska skriva om! så därför har det kommit upp ett inlägg på ett tag!

i förrgår var jag på kolmården med min syster och alla barnen :D såg många fina djur, och självklart är ju Zebrorna mina stora favoriter :D
 Dom är såå vackra, men girafferna är juu väldigt vackra dom med :P

sen var det även en stackars lwjonhane som hade vart i slagsmål såå hade ett stor fult sår i ansiktet, som inte såg någe bra ut, såå får hoppas att djurskötarna vet om det så han får hjälp med det där :P

åkte även karusellerna som var där, sjörövarskeppet åkte jag jätte många gånger, roligt roligt, sen såå vart det även ett par turer med den lilla bergodahlbanan dom har oxå hihi, Camilla loves karuseller!!

vart även sjukt försenad till stallet, var väl där vid typ halv nio eller nåt, och min mobil hade vart död  hela dagen, såå jag var ju inte alls efetrlyst när jag kom hem, rena paniken näst intill hahahahXD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0