Rubriken där igen XD

igår såå var det en helvetes dag XD allt krånglade sig, men nu har jagf ordnat upp allt igen hahaha, jag och emma http://byall.blogg.se var på marieberg på förmiddagen, vi åkte mellan Till häst och Hööks hela tiden för allt skulle krångla XD men men tillslutkom vi iaf därifrån!!

körde henne till Merlins stall, och jag fortsatte till Lokes :P vi red ut en sväng i värmen red till "sjön" som inte finns något vatten kvar i längre, Jag ledsen XD

men sen iaf var Emma snäll och cyklade över till mig och hjälpte mig att smörja Westernsadeln, som verkligen behövdes, tror ärligt den aldrig blivit smörjd någon gång, såå vi ska smörja den igen snarast XD såå den går att rida i, stiglädrena är såå stela såå dom inte går att böja på XD

sen såå fick jag följa med henne hem och äta, vi fick jätte god lasagne, och en liten isglass till efterätt :D gott värre var det :D

i morgon onsdag såå ska vi upp till mamma för att fika lite och hämta en bil, sen ska jag även upp till henne igen på torsdag för att få följa med ut i båten och fiska lite, det är verkligen efterlängtat, jag älskar att fiska hihi :D

Casandra <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0