Musik

Fick lite insperation nyss när jag precis tittat klart på filmen 2012 :D den avslutas ju med musik som då är världens bästa Adam ;P  sååå underbar är han, jag är helt såld på han och hans musik, jag brukar aldrig fastna för en viss person direkt, för oftast så är det ju bara nån låt som är bra, men jag gillar nog dom flesta av hans låtar och för att inte tala om alla hans covers han har gjort, finns det nåt bättre jag är helt in LOVE XD

Så slutsatsen av detta är nog igentligen att jag är nog en Adam Lambert Freak hihihi

men kan man vara något annat, han sjunger gudomligt bra älskar hans röst, och såå ser han jävligt bra ut :P haha XD

jaja var väl inte den bästa bilden jag fick till här, men spela roll liksom haha XD 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0