Mini bloggpaus igen!!

Kommer inte äns ihåg när jag skrev här senast, mitt senaste försök till att blogga avbröts med ett åskoväder så hela inlägget försvann :( XD

Och som vanligt vet jag inte hur jag ska skriva eller vad ja ska skriva om, såå blir väl ett vanligt tråkigt inlägg haha XD

För att göra en lång historia kort så kan jag väl säga sisåhär att det inte hänt såå mkt på sistonde, jag var nu i veckan (v.24) borta med Loke hos en kompis Amanda Larsson, som annordnade ett litet ridläger där, såå det har vart roligt, Loke löshoppade faktiskt 125 då :P

annars har det inte hänt nåt speciellt har bara vart hemma med hästen och har inte åkt iväg eller nåt faktiskt XD

ja får även göra såå att ja måste bita i det sura äpplet och köpa en ny sadel till Loke, den gamla är super mega dålig, så har gjort såå att jag tagit hem en ny wintec allround från till häst som jhag ska prova, så får väl hoppas på att den passar ganska bra, usch kommer ju slösa massa pengar denna månad, ska även åka iväg förhoppningsvis på Torsdag för att även hämta hem en Westernsadel, :D kul kul hihi den är dock beganad såå mkt billigare än den vanliga sadeln ja ska köpa hahah XD

Föslag på vad jag ska skriva om och hur jag ska skriva vill jag mer än gärna ha, såå jag får lite motivation att skriva här oftare XD

Kommentarer
Postat av: Lollo

Massa bilder!!! På när Loke löshoppar kanske?

2011-06-21 @ 18:13:44
URL: http://lbrantsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0