VÅÅÅÅÅR :D <3

Idag så jobbade jag till klockan fem, sen åkte jag direkt till stallet, och tog ut Loke ur boxen direkt och började borsta och greja, hans sår i knäväcken ser riktigt fina ut nu, det går åt rätt håll :D Gel jodopax är ju skit bra XD

sen så tänkte jag rida lite på gärdet barbacka men slutaade med att jag övertalade mig själv till att rida ut en sväng istället, ååhh man kunde rida i Linne det jorde hela min dag, skönt med typ 18 plusgrader <3 :D

så jobbade honom lite i skogen istället och han gick ganska fint, piggelin var han oxå, lite små studs i galoppen XD tog tillfälle i akt och klättrade lite i klätterbackarna oxå, inte lätt barbacka med det gick hahaha XD

sen så red vi hemmåt igen och då fick Loke i turbon XD MAAAAAAT  var nog det enda som snurrade runt i hans huvud just då XD


Loke o Emma <3 <3

Kommentarer
Postat av: Emma - foem

Hehe jag tog en back som uppvärmning i lördags, och jag tycker fan inte det är lätt i sadel så fattar om du hade de svårt barbacka XD <3

2011-04-11 @ 22:05:18
URL: http://www.foem.n.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0