TRÖTT!!!!

Idag ringde klockan halv sju men kom inte upp ur sängen förens starx efter sju, sååå sjukt trött, kan ju bero på att jag kom hem från Amanda typ halv ett sen kunde jag inte somna heller hahaha

gick iaf upp emot min vilja för att sedan bara slänga sig ut i bilen och dra till stallet för att släppa ut alla små heztarna, trodde jag skulle bli galen på ponny, men efter ca 3000 NEJ, så gick han ganska lungt och sansat ut i hagen iaf, damp ponnyn XD sen vart det resten av hästarna och sist men inte minst så fick chili gå ut, såå sjukt sööt han är, han stod och luktade på min tröja, och sen började slicka på mig, och var bara lite smått gos sugen ;D 

fyllde även på vatten till Loke då de var helt totalt snustort i vatten hinken, lite slarvig med det där känner jag :S måste bli ändring på nu när det börjar bli varmare!!

ska snart tillbaka till stallet el ja vid 13.00, så ska jag fodra lunch och sen fixa allt i stallet, sen ska jag rida ut med Helene runt halv fyra <3 :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0