neeervöös XD

Jaa snacka om framförhållning ja har hahaha, anmälde mig till startfälttävlan på söndag 1 maj igår fredag såå ja, ja har inte äns hunnit rida igenom dressyrprogramet dock var det väldigt lätt som tur var, sen har ja inte tränat terräng nåt med honom heller XD men men får väl hoppas på att vi överlever iaf!

fick ju passa på då stallägaren övertalade mig att anmäla mig, fick låna hennes transport oxå så då kunde jag ju inte motstå hihi

sååå nu får alla åka till karlslund på söndag för att hejja på mii o loke XD kommer ju gå strålande man kan ju inte direkt bli utesluten hahahah XD skämt o sido (privat skämt XD) 

så idag ska jag försöka fixa lite inför i morgon dåå stress stress, prova en säkerhetsväst oxå för det var man ju tvubngen att ha på terräng momentet XD framförhållning till max säger ja XD, men va f*n träning är för mesar hahahahaah XD bara på´t på en gång liksom hihi

Bilder hoppas jag att jag får en hel del av :D så dom kommer väl komma upp lite här o var hihi


Hinderhöjd: 90 cm :D

Kommentarer
Postat av: Lollo

Vill se massa bilder!!! O filmer om du har!!!

2011-05-02 @ 19:16:16
URL: http://lbrantsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0