Monté häst????

ja idag när jag kom till stallet så fixade jag klart allt sen tog jag in hästarna, och kan ju säga så att Loke var lite väl pigg då han gick i typ passage in från hagen med hög nacke och i form XD och ja gjorde ju inget, gick ju bara bredvid hahaha tänk om han ändå kunde vara så snygg jämt!!

sen iaf så red jag ut och han var ju inte mindre pigg då heller, men han var sååå sjukt mjuk och fin, gick skit bra så snygg blev han ;D nästan så jag vill tävla dressyr på honom hahahaha XD

körde även lite el väldigt ökad trav då gubben (gamal travare) galopperade på ganska friskt bredvid honom och Loke bara ökade sin trav, jävlar vilket steg han fick, märks att jag ridit och tränat monté på honom XD


Cassie <3 saknar dig hjärtat!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0