Mjaaaaau XD

ja dagen började väldigt väldigt segt, var såå otroligt trött i morse, fy vad vad sjukt mkt jag längtar till tisdag Em nästa vecka, då går jag på påskledighet :D <3 i hela 7 dagar <3 <3 <3 <3

idag då ska jag till stallet direkt efter jobbet som vanligt, ska även inviga mina nya ridbyxor och ridstumpor XD kommer kännas helt awesome att rida i ridbyxor igen XD

Och så hoppas jag Loke sköter sig, han ska ju ändå få träffa sin favorit, Gubben <3 dom skulle nog verkligen bli helt underbara hagkompisar ;D

iaf så ska jag och Helene rida ut vid 18.00, så får hoppas jag hinner, men det borde jag göra, jag har ju även insläpp av hästarna idag,  men man kan ju hopaps på att det är någon mer i stallet så man får lite hjälp XD


Kommentarer
Postat av: Tova

Han hoppar så jäkla bra! :D

2011-04-16 @ 08:46:20
URL: http://knappskallar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0