kebab fiii faan

Idag så var det första dagen på jobbet igen efter "påsklovet" åå det var väldigt kämpigt i morse XD men men jag kom upp iaf!!
i morgon börjar jag kl 10 så det blir att fixa klart allt i stallet på morgonen, sen ska jag även tillbaka dit på kvällen efter jobbet då louise Brantsberg med kompis ska komma och hälsa på mig o Loke :D <3<3<3

har fortfarande problem i min högra lår muskel så Loke fick vila idag, tog bara in honom för att borsta av honom lite, sen så vart det pyttelite frisering oxå XD inte såå stor skillnad klippte mest på benen där han har lite problem med böjväcks eksem!!

nu har ja inge mer fantasi om vad ja ska skriva om så slutar här nu XD hahahahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0