inlägg

Kan ni inte dom fåå som kanske läser bloggen, kan ni inte önska inlägg så  jag får insperation att skriva nåt!!
Fråga även allt ni vill veta jag svara på i pricip alla frågor beronde på frågan XD

idag då var jag såå glad när jag kom till stallet, för Ida var där :D såå skönt att hon börjar orka komma tillbaka nu efter cotten :D har ju saknat henne där!!

efter lite prat, så red jag väldigt oseriöst på gärdet, gick ganska skit, loke lyssnade väl lika mkt som jag gillar lök XD så kände bara igenom honom lite i alla gångarter men mest typ galopp fram och tillbaka hahahah sen så slängde jag upp ida hahaha, det första hon sa var gguud vad bred han är XD men sen vart det istället-- det här var ju riktigt roligt juu, sen även en kommentar som jag tyckte var rolig var, hur får man stopp på honom om han skulle dra iväg XD mitt svar var typ skrik hysteriskt hahahaha XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0