ingen är perfekt!!

Ja det var ju ett tag sen jag skrev här, men har inte mkt att skriva om just nu!!

Så kom med förslag på vad jag ska skriva om snälla!!!!!!!!

jag har iaf under veckan vart väldigt mkt hästledig ;D Emma hade hand om Token TIS-LÖR XD
jag var iväg till en kompis som skulle flytta, så vi åkte väl bil 60 mil på två dar XD mkt bilkörande vart det, men nu är både människa katter och hästar med alla saker på plats :D

Cordina och Hälge tyckte det var lite spännande att komma till ett nytt hem :D och lisa med katter får bo i en underbar mysig liten lägenhet mitt ute i ingenstans hahaha




Idag så var jag i stallet faktiskt kändes som jag vart borta i ett halvår hahaha, men tog iaf en tur upp i skogen och badade lite i vårat vattenhål som finns i skogen, och äntligen så börjara Loke komma över sin rädsla lite!!

vad rädslan beror på kan jag förklara i ett annat inlägg om ni vill det!! det är absolut inget roligt minne iaf!!


Kommentarer
Postat av: Lollo

Skriv om allt!!! O allt om

Loke!!!! Vill åka o hälsa på nån dag!!' :D vore kul o se hur ni har det i stallet! :)

2011-04-25 @ 12:26:51
URL: http://lbrantsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0